Friday, September 18, 2009

♥♥စက္တင္ဘာ ခ်စ္သူ♥♥

စက္တင္ဘာတဲ ့...

 စက္တင္ဘာဆိုတဲ့အသံေလးကို ၾကားလိုက္ရတယ္ဆိုရင္ပဲ လူက တခုခုကိုလြမ္းသလိုလို ေဆြးသလိုလို ခံစားေနရတယ္..
ဘာလိုလိုနဲ့ တစ္ႏွစ္ေတာင္ျပည့္သြားျပီပဲေလ..စိတ္ထဲမွာေတာ့ မေန ့တေန့ကလိုပဲ ခံစားေနရပါတယ္.. 
 စက္တင္ဘာဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အမွတ္ရစရာအျပည့္ေတြနဲ ့ပါပဲ..
စက္တင္ဘာမွာ သူနဲ ့ကၽြန္မ ဆံုဆည္းခဲ့ရတယ္.. လြမ္းတယ္သူရယ္..သူဆိုတာ က တခ်ိန္တုန္းက ကၽြန္မရဲ ့
အဟိ.. ဘယ္လိုေျပာမလဲေပါ့ေနာ္.. တခုေတာ့တခုေပါ့ေနာ္..အဲလိုျဖစ္ခဲ့တာေပါ့ေနာ္..
သူနဲ ့ကၽြန္မနဲ ့စေတြ ့ပံုေလးကိုေျပာရမယ္ဆိုရင္...............

  စက္တင္ဘာရဲ ့ ရက္ေလးတရက္မွာေပါ့ေနာ္..သူနဲ ့ကၽြန္မ စသိခဲ့ပါတယ္.. ပထမေတာ့ သူ ့ကိုကၽြန္မေကာင္းေကာင္းစကားမေျပာပါဘူး......သူနဲ့ကၽြန္မ သိတာက ဝက္ဆိုဒ္တခုမွာပါ...ေနာက္ေတာ့
ၾကာလာတာနဲ့အမွ် ဂ်ီေတာ့မွာ ခ်က္ျဖစ္တယ္ေပါ့ေနာ္..  ဂ်ီေတာ့မွာခ်က္ရင္ အဆင္မေျပပါဘူး.. ဘာလို့လဲဆိုေတာ့
သူက ျမန္မာစာသိပ္မရိုက္တတ္ပါဘူး..အရမ္းကိုေႏွးပါတယ္.. ကၽြန္မက စိတ္ကလက္တဆစ္ေလးရယ္.. (အိုင္တီေခတ္ေလ..မိုးစက္တို့က ျမန္ျမန္ပဲ ..အဟိ..စာရိုက္တာေျပာပါတယ္)..ကၽြန္မတို့ခ်က္တင္စကားက်လဲ သူနားမလည္ပါဘူး.. သူရိုက္တဲ ့အဂၤလိပ္စကားက်ေတာ့လဲ ကၽြန္မနားမလည္ပါဘူး..အဟိ..(အဲေလာက္ေတာ္တဲ့နာေနာ္.. :PPPP) သူေျပာတာက တမ်ိဳး..ကၽြန္မ အဓိပၸါယ္ေကာက္တာက တမ်ိဳး..သူနဲ့ကၽြန္မ ခဏခဏ စကားမ်ားရပါတယ္.. ဒါေတာင္ ေမာင္ႏွမလိုမ်ိဳးပဲရွိပါေသးတယ္.. ဟိဟိ.. ကၽြန္မ မွာ က အကို မရွိေတာ့ သူ့ကို အကိုတေယာက္လို သံေယာဇဥ္က ရွိျပီးသားေလ..ေနာက္ပိုင္း သူနဲ ့ကၽြန္မ ခ်စ္သူျဖစ္သြားတယ္ေပါ့ေနာ္.(အဟီး..ရွက္ရိုက္တာေနာ္.. :PPPP)
ကၽြန္မ သူ ့ကို ခဏ ခဏ စိတ္ေကာက္ပါတယ္.. သူကလဲ ကၽြန္မ ကို အလိုလိုက္ပါတယ္ေလ..
သူရွိတုန္းက သူ့တန္ဘိုး ကို ေကာင္းေကာင္းမသိခဲ့မိပါဘူး.. သူမရွိေတာ့မွ ကၽြန္မနားလည္မိပါတယ္..
အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ သူက ကၽြန္မနဲ့အေဝးဆံုးတေနရာမွာေရာက္ေနပါျပီေလ...
ကံမကုန္လို့ျပန္ဆံုခဲ့ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးပဲေပါ့..
စက္တင္ဘာမွာသူနဲ့ဆံုေတြ ့ခဲ့တဲ့ေန ့ေလး ကို ဘယ္ေတာ့မွေမ့မွာမဟုတ္ပါဘူး...
စက္တင္ဘာဟာ ကၽြန္မဘဝအတြက္ အမွတ္တရ လေလးတလပါ..
စက္တင္ဘာမွာဆံုဆည္းခဲ့ရတဲ ့သူဟာလဲ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ .............


(ဘယ္ရာေတာ့ ဘာရယ္ေပါ့ေနာ္.. ဟီးဟီး.. .ဟုတ္ပါဘူး..အခုေခတ္ကအြန္လိုင္းေခတ္ဆိုေတာ့ေလ
အေတြးေလးရလို့ေ၇းလိုက္တာပါရွန္ ့.:PPPPP.)


        

5 comments:

လင္းငယ္ said...

ဟယ္ အဲ့လိုၾကီးလား... ဆိုးပါ့ေနာ္.. အြန္လိုင္းေနာ္ အြန္လိုင္း ... ျပန္ဆံုၾကပါေစကြယ္...

Zigon Thar Yar said...

အေတြးေလးရလုိ႕ေရးသလုိ၂နဲ႕.... တကယ္.. ဘာရယ္ဘာရယ္ မဟုတ္လား.. တိေနတယ္.. ကုိယ့္တူတူအေၾကာင္းကေတာ့ :D

Anonymous said...

“ ဘာလိုလိုနဲ႔ တႏွစ္ျပည့္ၿပီပဲ။ လမ္းႀကံဳရင္ေျပာျပလုိက္ပါ က်မရဲ့စိတ္ကူးေတြမွာ သူ႔ရဲ့ပံုရိပ္ေတြ အၿမဲတမ္းေျခာက္လွန္႔လို႔ေနတယ္။” အဟိ သီခ်င္းဆိုတာ။ ဂလိုကိုး မရွိလည္း ဆက္သာျခစ္ အားေပးတယ္။ အဟိ
ခင္မင္လွ်က္
ညီမေလး ပါးလံုး

စိတ္၏ေၿဖရာ said...

စက္တင္ဘာခ်စ္သူေလးနဲ့အၿမန္ဆံုးၿပန္လည္ဆံုဆည္းနိုင္ပါေစ
ညီမေလးေရ...

လင္းၾကယ္ျဖဴ said...

ေအာ္..ဂလိုလား.....
အင္တာနက္ခ်စ္သူဆိုတာ..
ၾကားဖူးပါ၏..ခုေတာ့ၾကံဳဖူးသူေျပာလို႕ သိပါျပီ..
အားလံုးအဆင္ေျပပါေစလို႔...

Post a Comment

ဖတ္ပီးရင္ေတာ့ နဲနဲေလာက္ မန္ ့ခဲ့ေနာ္....

 

ေရႊညာသူေလး ရဲ ့ ေပါက္ကရ အေတြးမ်ား © 2008. Design By: SkinCorner