Saturday, September 12, 2009

♥♥ ကၽြန္မ၏ ခ်စ္ျခင္းသေဘာတရား ♥♥

ေနာင္မွ ရတဲ ့ေနာင္တ ဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွမေကာင္းပါဘူး... ကို္ယ္တကယ္ခ်စ္တဲ့သူကို စိတ္ပ်က္ေအာင္မလုပ္မိပါေစနဲ ့..... အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္း နားလည္ေနပါပီ.. အရင္အခ်ိန္ေတြတုန္းကလဲ နားမလည္တာမဟုတ္ပါဘူး..
နားလည္ရက္ သိသိန ဲ ့ ကၽြန္မ ဆိုးမိတာပါ ...ခ်စ္သူရွိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတိုင္းခံစားမိမွာပါ. ခ်စ္သူကို စိတ္ပူတာ. သ၀န္တိုမိတာေတြေလ. ကၽြန္မလည္း လူသားပီပီ အေ၀းမွာေနတဲ့သူ႔ကို စိတ္ပူတယ္. သ၀န္တိုမိတယ္္. အဲ့ဒီလိုျဖစ္တိုင္းသူနဲ ့ကၽြန္မ အျမဲ စိတ္ေကာက္ၾကတယ္......သူ ကအျမဲအရႈံးေပးပါတယ္... ကၽြန္မ သူ ့ကို သိပ္ခ်စ္လို ့ သဝန္တို..စိတ္ေကာက္မိတာေတြဟာ ေနာက္ပိုင္းမွာ ကၽြန္မကို သူစိတ္ပ်က္သြားမယ့္အေၾကာင္းအရာေတြလို ့
တကယ္မထင္ခဲ့မိပါဘူး........ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္လို ့ ဆိုးမိတာကို သူကေတာ့ မသိခဲ့တာလား..သိရက္နဲ ့ပဲ ခ်ိဳးသြားတာလား ဆိုတာ သူပဲသိပါလိမ့္မယ္ေလ.....ကၽြန္မေၾကာင့္ သူ စိတ္ညစ္ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ ေတြ ကို ကၽြန္မ တကယ္မသိခဲ့ပါဘူး.....ကၽြန္မသိတာကေတာ့ တစ္ခုတည္းပါပဲ..အဲဒါကေတာ့ သူ ့နဲမေတြ ့ရရင္ သူ ့ကို စိတ္ေကာက္ဖို ့ပဲ သိခဲ့မိတယ္...အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ ့စိတ္ေကာက္မႈေတြ အတြက္ ရရွိလာတဲ့ရလဒ္ကေတာ့
ခ်စ္သူရဲ ့စိတ္ပ်က္မႈပါပဲ.....အဲဒီထက္ဆိုးရြားတာကေတာ့ ကၽြန္မ ကို လံုးဝ လွည့္မၾကည့္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ကိုျဖစ္သြားပါတယ္......အဲလိုျဖစ္လာမယ္လို ့ အေတြးထဲေတာင္ မရွိခဲ့ရိုး အမွန္ပါ..
သူနဲ ့ကၽြန္မ က သိပ္ခ်စ္မိခဲ့ၾကတယ္ေလ.. တေန ့မေတြ ့ရရင္ေတာင္ မေနနိုင္ေလာင္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့မိပါတယ္...
အခုအခ်ိန္ထိလဲ ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာ သူ ့ကို ခ်စ္သူတေယာက္လို ပဲ သေဘာထားပါတယ္....လူဆိုတာ တသက္မွာ တခါပဲ ခ်စ္တတ္တာပါ....အရင္က ကၽြန္မ သိတဲ ့အခ်စ္က ရယူပိုင္ဆိုင္ျခင္းလို ့သိထားမိတယ္.... ကၽြန္မခ်စ္တဲ့သူကို ဘယ္သူ ့မွ မေပးခ်င္ပါဘူး... အခု အခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မသိတဲ ့အခ်စ္က ေတာ့ ေပးဆပ္စြန္ ့လႊတ္ျခင္းပါပဲ.. သူစိတ္ခ်မ္းသားမယ္ဆို ဘာမဆိုေပးဆပ္ရဲရမယ္ေလ...... ငွက္ကေလးတစ္ေကာင္ကိုေလွာင္အိမ္ထဲထည့္ထားျပီး သူဘယ္ေန႔ျပန္ထြက္သြားမလဲလို႔ စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ ေစာင့္ၾကည့္ပူပန္ေနရမွာထက္ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔ သူပ်ံသန္းသြားတာကို ၾကည့္ျပီး ၀မ္းသာေပးလိုက္ပါမယ္...ဒါဆိုမင္းအျပင္ေနာက္ တစ္ေယာက္ထပ္ထားရင္ေကာ ခြင့္လႊတ္မွာလားလို႔ေမးရင္ အရင္ထဲက သူက ကၽြန္မအတြက္မွလို႔ မသတ္မွတ္ထားတဲ့အတြက္ သူစိတ္ခ်မ္းသာမယ္ဆိုရင္ နားလည္ေပးမွာပါ. အခ်စ္ဆိုတာ ရယူခ်င္လား. စြန္လႊတ္ခ်င္လားလို႔ေမးရင္ မသိဘူးလုိ႔ပဲေျဖမိမွာပါ. ကၽြန္မသိတဲ့အခ်စ္က ကိုယ့္ခ်စ္သူကိုစိတ္ခ်မ္းသာေစဖို႔ပါ. ကိုယ့္ေၾကာင့္ သူစိတ္ရႈပ္စရာဆိုတာ လံုး၀မရွိေစခ်င္ေတာ့တာပါ....သူငယ္ခ်င္းတို႔လဲ အခ်င္းခ်င္းနားလည္မႈလြဲခဲ့ရင္ ေမတၱာစိတ္ေလးထည့္ျပီး ခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္ပါ. အမွားရွိရင္လည္း ဒါသူ႔အားနည္းခ်က္ပဲဆိုျပီး နားလည္ေပးလိုက္ပါ. ခ်စ္ျခင္းမွာ အသြားအျပန္ရွိဖို႔မေသခ်ာေပမယ့္ ေမတၱာတရားမွာေတာ့ အသြားအျပန္ရွိမွာ ေသခ်ာပါတယ္.. ကၽြန္မ ခံစားမိတာေလးေတြကို နားလည္သေလာက္ေရးထားတဲ့ျဖစ္တဲ့အတြက္ အမွားပါရင္ လိုအပ္တာရွိရင္ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးပါ. အားလံုး ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစ....

(ေခါင္းစဥ္နဲ ့ေရးတာနဲ ့ ဟုတ္လားေတာ့ တိဝူးေနာ္...... စိတ္ထဲရွိတာေလွ်ာက္ေရးထားတာ.. မီး က ေရးတတ္ဝူးခ်င့္..
.ထံုးစံအတိုင္းေနာ္.. ဟဲဟဲ ..ဖတ္ပီးမမန္ ့ရင္ .. သိတယ္ေနာ္....ခစ္ခစ္ခစ္ခစ္....)


7 comments:

ဇီးကုန္းသာယာ said...

တူတူေလးေရ.... ေနာက္တစ္ခါ ခ်စ္သူရရင္ မဆုိးနဲ႕ေတာ့ေနာ္... :D

ဝက္ဝံေလး said...

အီးးးယားးးး ခေယးကုိ ဘာေတြ လာသင္ေပးေနတာရဲရုိ႕ဟြန္းးးးးးးး

ဖတ္တြားဒယ္ တိရားးးးးးးးးး

. said...

ေအာ္ ကြယ္ .......... စိတ္ေတာင္ ေကာင္းဘူး ဂယ္....

ပာီးးးးးးးး အပာဲ .......ဖတ္တယ္ မန္႕တယ္ေနာ္

moemoestar said...

တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္
နားလည္တတ္ဖို ့က အေရးအႀကီးဆံုးပါ...

www.kohtet4you.co.cc said...

သားသားက ငယ္ငယ္ေလးရွိေသးတာ ခ်စ္တတ္ေသးဝူး
ခ်ိဳခ်ဥ္စုပ္ရရင္ေက်နပ္ပီ ^_^
ဟီဟီ နားလည္မႈက တစ္ကယ္အေရးၾကီးပါတယ္ :)

ေဂါက္သီးနဲ႔ေရွာက္သီး said...

အခ်စ္ဆုိတာဘာၾကီးလဲဟင္..ဒီကခ်စ္တတ္ေသးဘူးဗ် :D

မင္းေနေ၀း said...

မန္႔တယ္ ေနာ္ .. ေၾကာက္က ေၾကာက္ရေသးတယ္ ..... :P
အခ်စ္ကို အခ်စ္လိုပဲ သတ္မွတ္ရင္ ေကာင္းမယ္ထင္တယ္ဗ်ေနာ္ ....

Post a Comment

ဖတ္ပီးရင္ေတာ့ နဲနဲေလာက္ မန္ ့ခဲ့ေနာ္....

 

ေရႊညာသူေလး ရဲ ့ ေပါက္ကရ အေတြးမ်ား © 2008. Design By: SkinCorner